• Foto van schrijverStichting MAE

DOGFIGHT VERPLAATST NAAR SEPTEMBER

Na zorgvuldige overweging hebben we besloten om de voorstellingen van "Dogfight" te verplaatsen naar 28 en 29 september 2024. De locatie blijft ongewijzigd.

In de afgelopen maanden hebben we een opmerkelijke ontwikkeling meegemaakt met deze productie. Ondanks dat "Dogfight" het kortste productieproces heeft waar we ooit mee hebben moeten werken, maakt de cast - onder leiding van het Artistieke Team - enorme vorderingen. Dankzij hun toewijding en het talent dat we aan boord hebben, lopen we voor op schema en is de kwaliteit uitzonderlijk hoog.

Een voorstelling is echter meer dan alleen de spelers. Achter de schermen moeten natuurlijk dingen zoals decors, kostuums, rekwisieten, marketing, enz., geregeld worden. Dit takenpakket voeren we al enkele jaren uit met slechts twee personen (met enkele uitzonderingen waarvoor we zeer dankbaar zijn). Hoewel we bij deze grote productie veel taken hebben kunnen delegeren, ligt het grootste deel van de productieverantwoordelijkheid nog steeds bij diezelfde twee personen (deels door langdurige ziekte binnen het team). Twee personen die, gedreven door passie en doorzettingsvermogen, alles voor elkaar proberen te krijgen door een stap extra te zetten. Helaas begint de intense werklast recentelijk zijn fysieke en mentale tol te eisen. Deze productie is simpelweg te groot en te goed om in de resterende tijd gehaast te moeten afraffelen.

Het zou een gemiste kans zijn om deze voorstelling in een gereduceerde vorm te presenteren en over onze gaan terwijl we weten dat met wat extra tijd de gehele productie aanzienlijk verhoogd kan worden. We geloven dat door het uitstellen van de show, we niet alleen recht doen aan het harde werk en de kwaliteit van onze cast, maar ook aan onze toewijding om een uitzonderlijke theaterervaring te bieden.

We hopen op uw begrip en zijn dankbaar voor de steun en het vertrouwen dat u tot nu toe in ons heeft gesteld. Wees gerust, we zullen van "Dogfight" een indrukwekkende productie maken. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft of meer informatie wenst. We kijken ernaar uit u in september te verwelkomen bij een van de voorstellingen van "Dogfight"!

Tickethouders zijn al per e-mail geïnformeerd. Bent u een tickethouder en heeft u geen bericht ontvangen, neem dan contact met ons op.

1 weergave