ZET DE SCHIJNWERPERS AAN

Stichting MAE heeft het voorrecht om jaarlijks belangrijke verhalen te mogen vertellen via inspirerende en impactvolle producties. De vele ontroerende reacties die wij naar aanleiding van onze voorstellingen ontvangen geven ons een onuitputtelijke motivatie om door te blijven gaan. Het produceren van voorstellingen is echter zeer kostbaar. Vind jij ook dat belangrijke verhalen verteld moeten worden? Word dan lid van Club MAE!

BARE-03 copy.jpg

WAT IS CLUB MAE?

Als donateur van Stichting MAE wordt je automatisch één jaar lang lid van Club MAE. Club MAE leden zijn voor ons extreem belangrijk. Niet alleen maak je ze onze producties mogelijk, maar je fungeert tevens als onze ambassadeur. Logischerwijs zorgen wij dan ook goed voor jou en belonen wij je graag voor jouw steun. Dat doen wij door je interessante voordelen te bieden en zoveel mogelijk te betrekken bij onze projecten. - Als je dat wil natuurlijk! - Je krijgt hiermee, als het ware, een stoeltje in "ons theater".

Net als in het theater kent Club MAE verschillende "rangen". Hoe hoger de donatie, hoe hoger de rang. Hoe hoger de rang, hoe interessanter de voordelen. Sowieso krijgen alle rangen minimaal één gratis ticket, korting op additionele tickets en Club MAE activiteiten. Hogere rangen krijgen exclusieve toegang tot open repetities, perspresentaties en andere mooie ervaringen.

Club MAE lidmaatschap is overigens géén abonnement. Je zit nergens aan vast. Na één jaar vervalt automatisch je lidmaatschap automatisch. Doe je een nieuwe donatie, dan ben je weer een jaar lid. Oh ja! Stichting MAE is een organisatie zonder winstoogmerk met de culturele ANBI status. Donateurs krijgen daardoor een belastingvoordeel. Hoe dat werkt kun je terugvinden op de website van de belastingdienst.

MAE- Spring Awakening BTS-90- copy.jpg

VOOR NIETS GAAT DE ZON OP

Met jouw steun is Stichting MAE enorm geholpen. Er komen namelijk ontzettend veel kosten kijken bij het produceren van onze voorstellingen. Een klein aantal voorbeelden:

• huur van de theaters voor de voorstellingen

• huur van techniek (licht en geluid) en het salaris van technici

• huur van repetitieruimtes voor de maandenlange repetitieperioden

• eerlijk salaris voor onze creatives (regisseur, choreograaf, muzikaal leider, muzikanten, etc.) en andere professionals

• decorbouw, inclusief huur van een locatie en het transport

• huur of materiaalkosten van kostuums en rekwisieten

• doorlopende kosten voor webhosting, boekhouder, e.d.

• en nog veel meer...​

In ieder geval is één ding zeker, elke euro wordt in onze producties gestoken!

Mocht je Stichting MAE willen helpen als vrijwilliger (bijvoorbeeld bij het bouwen van de decors, het ontwerpen van de kostuums, als stagehand tijdens de voorstellingen of op andere manieren), neem dan een kijkje op onze vrijwilligers pagina. Wij kunnen de hulp altijd goed gebruiken!

WELKE RANG KIES JIJ?

Club MAE leden hebben een aantal gedeelde voordelen die voor alle rangen gelijk zijn. Alle leden krijgen (indien gewenst) het laatste nieuws, als eerste toegang tot de kaartverkoop én 30% korting op onze merchandise. Naast deze voordelen krijgen de verschillende rangen ook nog extra voordelen en unieke privileges. Bekijk hieronder wat ons theater te bieden heeft.

RANG 3

€50

• 1 gratis tickets

• 10% korting op reguliere tickets

Een geweldig uitzicht op alles!

RANG 2

€100

• 2 gratis tickets

• 10% korting op reguliere tickets

• toegang tot perspresentaties

Zie alles vóór het gebeurt!

RANG 1

€200

• 3 gratis tickets

• 15% korting op reguliere tickets

• toegang tot perspresentaties en open repetities

• merchandise welkomstpakket

Het podium wordt tastbaar!

GOLDEN CIRCLE

€500

• 6 gratis tickets

• 20% korting op reguliere tickets

• toegang tot perspresentaties en open repetities

• backstage rondleiding

• merchandise welkomstpakket

Alsof je op het podium staat!

Uiteraard kun je ook een anonieme donatie doen. In dat geval wordt je niet opgenomen als Club MAE lid en ontvang je geen voordelen. Wil jij een anonieme donatie doen? Klik dan hieronder op de knop en je kunt zelf een bedrag invullen.

BARE-03 copy.jpg
MAE- Spring Awakening BTS-90- copy.jpg