ONTDEK DE KRACHT VAN VERHALEN

CLUB MAE

Wil jij Stichting MAE steunen om belangrijke verhalen te blijven vertellen? Steun ons en word lid van Club MAE. Nieuwe leden krijgen sowieso een gratis ticket, maar krijgen daarnaast veel interessante voordelen. Meer weten? Klik hier.

GROEPSKORTING

Wij bieden een groepskorting van 10% bij een afname van minimaal 10 tickets. Als je daar gebruik van wilt maken, moet je daarvoor contact met ons opnemen via onze contact-pagina of per e-mail via info@stichtingmae.nl.

BESCHIKBARE TICKETS

BARE: A POP OPERA

PKN BUURTKERK, NOORDWIJK

TICKETPRIJS: €21,50

zaterdag 1 juni 2024 - 19:00 (Cast Romeo)

zondag 2 juni 2024 - 12:00 (Cast Julia)

zondag 2 juni 2024 - 17:00 (Cast Romeo)

THEATER 'T ZONNEHUIS, AMSTERDAM

TICKETPRIJS: €27,50

(kortingscode voor Fanworkers beschikbaar)

zaterdag 8 juni 2024 - 13:30 (Cast Julia)

zaterdag 8 juni 2024 - 19:30 (Cast Julia)

zondag 9 juni 2024 - 12:30 (Cast Romeo)

DOGFIGHT

In verband met de verplaatsing naar september zijn de tickets nog niet beschikbaar. Binnenkort volgt meer informatie.

THEATER 'T ZONNEHUIS, AMSTERDAM

TICKETPRIJS: €32,50

zaterdag 28 september 2024 - 13:30

zaterdag 28 september 2024 - 19:30

zondag 28 september 2024 - 13:30

EXTRA INFORMATIE

TICKETINFORMATIE

Als er vragen over tickets zijn, neem dan met ons contact op en niet met het betreffende theater. Omdat wij onze tickets in eigen beheer verkopen kan het theater niet helpen. Helaas kunnen wij tickets na aankoop niet meer retourneren, maar indien mogelijk kunnen wij u wel een alternatieve datum of voorstelling bieden.

EVENTIX

Voor de verkoop van onze tickets maken wij gebruik van het ticketingplatform Eventix. Bij het kopen van tickets wordt je doorgestuurd naar een andere omgeving, buiten deze website. Dat klopt! Wees dus niet verrast wanneer die naam voorbijkomt in onze ticketshop.

GERESERVEERDE PLAATSEN

Voor Stichting MAE voorstellingen geldt een vrije zit; tickets zijn niet geplaceerd. Wel houden wij plaasten gereserveerd voor rolstoelgebruikers en bezoekers met een auditieve, visuele, geestelijke of andersoortige beperking. Behoort u tot de eerder genoemde groep? Neem dan contact met ons op zodat wij uw plek kunnen reserveren en wij u zo goed mogelijk kunnen begeleiden.

Heeft u andere vragen over tickets, neem dan contact met ons op.