EEN MAATSCHAPPELIJK STATEMENT

Als non-profit organisatie met een culturele ANBI status kan Stichting MAE niet zonder de materiële en financiële steun van partners die ons steunen. Wij zijn voortdurend op zoek naar duurzame relaties met zakelijke partners die, net als Stichting MAE, invulling willen geven aan hun maatschappelijk ondernemerschap en dit met een sterk signaal willen benadrukken.

Partners van Stichting MAE maken een sterk, maatschappelijk statement door onze visie volledige te steunen. Zij zijn, wanneer gewenst, actief betrokken bij al onze activiteiten, zowel op als naast het podium. Wij vormen langdurige, duurzame samenwerkingen waarbij wij elkaar, Stichting MAE en diens partners, versterken. Bied ons de kans om onze ambities na te streven en word ook partner van Stichting MAE!

Wilt u weten wat een samenwerking voor kan betekenen? Lees dan verder of neem contact op met ons.

ONZE PARTNERS

Eigenaar Kjelwyn van het allround-mediabedrijf Mediamattie wilde vroeger altijd zelf musical-ster worden. Eén probleem: hij had "geen talent" (zijn woorden). Daarom support hij via Stichting MAE "graag mensen die wél talent hebben." Met z'n bedrijf Mediamattie coördineert hij de marketing-mix van Stichting MAE en draagt waar hij kan bij aan de communicatie en uitingen van de stichting.

Mediamattie heeft besloten partner te worden van Stichting MAE omdat "we 100% achter het idee staan om serieuze boodschappen te vertellen door entertainment en musical, zodat mensen met elkaar in gesprek gaan." De samenwerking werpt al sinds het begin direct z'n vruchten af en there's much more to come...

HOE WIJ SAMENWERKEN

Wij denken graag met onze partners mee om te bepalen hoe wij een mooie samenwerking vorm kunnen geven.

Allereerst is het theater een prachtige manier om zakelijke relaties warm te houden. Het bezoek aan een voorstelling kan een interessant en verbindend relatiegeschenk zijn dat, gezien onze thema's, ook uw maatschappelijke betrokkenheid bevestigt.

Bezoek onze producties samen met collega’s of relaties met een zakelijk arrangement. Op basis van uw wensen kunnen wij veel regelen. Denk aan de ontvangst, een maaltijd vooraf, VIP behandeling en plaatsen, een pauzearrangement tot een borrel na. Zo maakt u een geweldige indruk.

Uiteraard is ook de vertegenwoordiging, de zichtbaarheid van onze partners belangrijk. Daarbij kan gedacht worden aan

vermeldingen op onze website, programmaboekjes, posters, tickets, onze social media en in onze nieuwsbrief. Ook zichtbaarheid tijdens de voorstellingen is mogelijk d.m.v. banners, televisieschermen of zelfs een vermelding via de voice-over.

Daarnaast geven wij, als Stichting MAE, ook presentaties bij bedrijven of evenementen over de maatschappelijke onderwerpen die wij met onze voorstellingen aansnijden. Door het afwisselen van muziek en informatie zijn dit impactvolle activiteiten voor een ieder die daarbij aanwezig is, waarbij er vaak nog dagen wordt nagepraat. De invulling hiervan wordt hierbij uiteraard volledig in overleg bepaald.

Bent u geïnteresseerd in een mogelijk partnerschap met Stichting MAE en wilt u meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op. Wij stellen ons graag persoonlijk voor!