MAAK JIJ SAMEN MET ONS THEATER?

Theatermaken begint buiten de spotlights. Van administratie en marketing tot financiën en juridische zaken; achter elk moment op het podium schuilt een wereld van voorbereiding en samenwerking. Theatermaken is een veelzijdige inspanning waarbij verschillende disciplines en vaardigheden samenkomen, ver voor de première.

TEAMLEDEN

Om onze producties naar een hoger niveau te tillen zijn wij op zoek naar gepassioneerde vrijwilligers die willen bijdragen aan betekenisvolle kunst. Wij geloven dat het krachtigste theater ontstaat wanneer mensen met verschillende achtergronden en talenten samenkomen. Of je nu een doorgewinterde marketing expert bent, een administratieve duizendpoot, een financieel wonderkind, een geniaal grafisch ontwerper of simpelweg een passie hebt voor de diverse facetten van theater: wij kijken graag naar jouw talenten om een unieke plek in ons team vinden.

BESTUURSLEDEN

Wij zijn ook op zoek naar additionele bestuursleden die mee willen beslissen over onze toekomst. Een belangrijke en mooie, maar ook verantwoordelijke functie. Ons bestuur koestert als bewaker van onze stichting de vlam van onze missie, zodat elke actie en beslissing in lijn is met onze doelstellingen en visie, zodat Stichting MAE actief blijft bijdragen aan positieve verandering en verbinding in onze samenleving.

Wil jij ook maatschappelijke verandering in gang zetten? Meld je hieronder aan, en samen kunnen we bekijken hoe jij het verschil kunt maken bij Stichting MAE!

MAE- Spring Awakening BTS-9- copy.jpg

VERWACHTINGEN

Bij Stichting MAE waarderen we de inzet van onze vrijwilligers enorm en streven we naar een positieve en inclusieve samenwerking. Maar, wat wordt er van jou verwacht en wat kun je van ons verwachten?

WAT VERWACHTEN WIJ?

• Je kunt zelf aangeven hoeveel tijd je aan Stichting MAE kunt besteden. Al vereisen verschillende disciplines en rollen meer of minder inzet. Wij mikken erop dat je gemiddeld 2 tot 4 uur per week zult besteden aan je taken.

• We verwachten een toegewijde, betrokken en enthousiaste bijdrage aan ons team, waarbij samenwerking centraal staat. We moedigen open communicatie en respect voor elkaars (creatieve) ideeën aan. Alles met respect voor de visie van Stichting MAE.

• Duidelijke communicatie is van essentieel belang. Regelmatig overleg om de voortgang te bespreken en eventuele uitdagingen aan te pakken is daarbij cruciaal.

• Theaterproducties kunnen zeer dynamisch zijn, dus enige flexibiliteit is erg belangrijk.

WAT KUN JIJ VERWACHTEN?

• Je wordt onderdeel van een prachtige community die bestaat uit een gepassioneerde groep makers en theaterliefhebbers die de wereld een stukje mooier willen maken.

• Stichting MAE is toegewijd aan een omgeving waarin vrijwilligers niet alleen bijdragen maar ook groeien in hun vaardigheden en ervaring. Daarin zul je zoveel mogelijk worden ondersteund.

• Als vrijwilliger wordt je automatisch onderdeel van Club MAE, inclusief bijbehorende voordelen!

Als je geïnteresseerd bent om deel uit te maken van ons gepassioneerde team en bij te dragen aan betekenisvolle theaterproducties, meld je dan aan. We plannen graag een kennismakingsgesprek om jouw vaardigheden, interesses, beschikbaarheid en verwachtingen bespreken. Samen kunnen we ontdekken welke rol het beste bij jou past en hoe je kunt bijdragen aan Stichting MAE.

BARE - BTS-13 copy.jpg

WAAR LIGT JOUW TALENT?

Welke aspecten komen er kijken bij het maken van theater? Ontdek jouw rol bij Stichting MAE!

Productie: Productieleiding, Kostuumontwerp, Decorontwerp en bouw, Rekwisietenmeester, Lichtontwerp, Geluidsontwerp

Uitvoering: Stage management, Stage hands, Front-of-house medewerker, Grimeur/Haarstylist

Techniek: Geluidstechniek, Lichttechniek, Toneeltechniek, Videotechniek

Administratie en Organisatie: Administratie, Boekhouding, Projectmanagement, Logistiek en planning

Communicatie en Marketing: Marketingstrategie, Public relations, Social media beheer, Grafisch ontwerp, Copywriting

Financiën en Fondsenwerving: Financieel beheer, Fondsenwerving, Sponsoring

Webdesign en Content: Webdesign, Webcontent creatie

Publiekszaken: Kaartverkoop, Publieksbegeleiding

Educatie en Outreach: Educatieve programma's, Samenwerkingen met scholen en gemeenschappen

Juridische Zaken: Contractonderhandelingen, Algemene voorwaarden, Intellectueel eigendom

Overig: Catering, Veiligheid, Duurzaamheid en milieubeheer

Wil je graag bijdragen, maar heb je geen connectie met het lijstje hierboven? Meld je dan alsnog gewoon aan. Wij kunnen vervolgens samen met jou bepalen waar jij het beste tot je recht komt!

MAE- Spring Awakening BTS-9- copy_edited.jpg
BARE - BTS-13 copy.jpg